Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klara L

13. 4. 2010 11:54
luxusní

jako vždy :-)))

0 0
možnosti

Pavel_M

13. 4. 2010 9:58
Dloubání v autě :o)

Chtěl bych jen autorku poopravit ohledně dloubání a šťárání na různých místech v zácpách v autě. Samci nejsou tak hloupí, že by si mysleli, že je nikdo nevidí, samcům je to jen jedno. To jen samice se neustále zabývají tím kdo je kdy vidí a co si o nich myslí...

0 0
možnosti

Vikina

13. 4. 2010 15:57
Re: Dloubání v autě :o)

přesné :-):-);-D R^

0 0
možnosti

masculine

12. 4. 2010 19:45
Asi bych to vymyslel líp :)

Hlavně tu přehrávanou reakci hlasu 3 :-) A ta nesrovnalost s holením, ta je taky špatně vymyšlená. Nejprve se jde holit hlava a plynule navazuje konstatování o optickém zvětšování. To leda by tím opticky větším byl po oholení myšlen nos. Navíc strojek na stříhání vlasy a holení "tam dole". To NEEEE! Strojky na stříhání vlasů nemají kryté břity a autorka by ho měla svému milému takovým nářadím opticky zvětšit, by jí vyrostl celý :-)

0 0
možnosti

Luisa

12. 4. 2010 20:29
Re: Asi bych to vymyslel líp :)

To je nemístné "REJPÁNÍ" ;-);-D;-D;-D

0 0
možnosti

tomtop

12. 4. 2010 12:29
fajn

článek a spousta podivínů v diskuzi, kteří nechápou, že někdo může napsat článek jen tak .... kdyby to bylo z druhé strany, ještě by si bezpochyby přisadili ! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Vikina

11. 4. 2010 19:54
Tak jsem se pobavil,

takový nevinný rozhovor a jaká se z toho dělá věda. Připomnělo mi to mou nechtěnou výchovu v dětství v lázeňské vísce ze strany notně nakynutých pacientek :-P. V místním kině byla tamní WC oddělena podobně, jako v článku, takže jsem byl ve svý nevinnosti zasvěcen do mně zcela neznámých věcí, které zahájila věta "tak si představ, už jsem tady čtyry dny, a ještě jsem si neza....." 8-o Následovaly podrobné rady, co dělat, aby si příslušný 120kilový drobeček "za....". Když jsem se doma u maminky dožadoval vysvětlení, dostalo se mi facky ;-(. Chjó, ty ženy ;-D

0 0
možnosti

Luisa

12. 4. 2010 20:30
Re: Tak jsem se pobavil,

"Dostalo se ti facky"? :-) Ježíííš, Vikino, to je mi strašně líto ;-);-D

0 0
možnosti

Kamil25

11. 4. 2010 10:04
sranda

libilo se mi to ... urcite v pohode borec ... zabavny, gentleman a jeste to umi s detmi :)

0 0
možnosti

Robert Poch

11. 4. 2010 9:57
děs pes

;-D

0 0
možnosti

přišla poslechnout Paderewskiho

11. 4. 2010 9:51
vo co jako de?

slyšela jste dialog strejdy s synovečkem a vyvozujete závěry?8-o vy jste Rv

0 0
možnosti

Freckles Mc Flurry

11. 4. 2010 8:36
njn

No, tak musím říct, že to jste neslyšela vůbec nic.

Mmch výraz "mladá" se v "samčím" světě používá již řadu let a patří mezi nejjemnější výrazy, kterými naše partnerky, ženy a milenky označujeme.

Nevím, co byste říkala, kdyby jste slyšela např. ten vůbec nejrozšířenější výraz, který zde ani nemohu uvést :-)

Každý se zkrátka nějak baví a zamyslet by se měl spíše ten, kdo tyhle rozhovory, jejichž obsah patří jiným uším, ventiluje na veřejnost.

Vyznívá to spíše zase jako další z mnoha pokusů hanit muže jako takové :-/

0 0
možnosti

Klara L

13. 4. 2010 11:56
Re: njn

Mně to nepřišlo jako hanění někoho... přišlo mi to prostě jako vtipnej oddechovej článek. Nechápu, proč všichni berou všechno tak strašně konfrontačně.

0 0
možnosti

oracle29

11. 4. 2010 7:31
Mladá se říká přítelkyni a sterá manželce....

Jednou jsem měl deku na pražském koupaišti vedle tří patnáctiletých děvčat a ten slovník co měly by překonal cikány co kopou pangejt (a to nejsem zrovna na slovíčka vybíravej. Jinak stačí si najít na youtube "Patnáctiletá na lince O2" nebo "Šílená zákaznice nespokojená s dodávkou vody " :-/

0 0
možnosti

přišla poslechnout Paderewskiho

11. 4. 2010 9:56
Re: Mladá se říká přítelkyni a sterá manželce....

noty jo, vy jste taky napsal/a myšlenku jak chrám-že žencký sou taky sprostý. No a iluze jsou fuč, z toho dostávám horečku:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2484x
Chovatelka mužů, dětí, psů a koní